Wieści z Lyoko – wtorek, 26 września 2017.

Witajcie, mamy dla Was trochę wieści z kraju i ze świata.

Na początek petycja ws. kontynuacji serialu (https://www.change.org/p/m%C3%A9dia-participations-french-cartoon-series-code-lyoko-to-be-continued). W chwili publikacji jest 961 podpisów, jak na razie nie ma ustalonej liczby podpisów, po przekroczeniu której petycja będzie wysłana, obowiązuje zasada “im więcej tym lepiej”.

Jeśli chodzi o nasze polskie petycje ws. emisji serialu (tu o tym informujemy: http://www.kodlyoko.hpu.pl/news.php?readmore=409) to sytuacja w momencie tworzenia tej wiadomości jest taka:

TVP – 39 podpisów (29 zweryfikowanych)

Polsat – 39 podpisów (30 zweryfikowanych)

TVN – 39 podpisów (29 zweryfikowanych)

TV Puls – 40 podpisów (28 zweryfikowanych).

Pojawiła się ostatnio nowa inicjatywa w polskim fandomie. Otóż powstał fandomowy serwer na Discordzie (taki komunikator, da się go obsługiwać bez instalowania programu), nazywa się on “Sektor VI”, tutaj można do niego wejść:

https://discordapp.com/invite/eJTGac3

Trochę osób już tam jest, nawet admina tej strony można spotkać, więc można sobie pogadać, są też inne osoby dość kojarzone w fandomie. Przy okazji istnienia tego miejsca pojawił się też projekt wspólnego obejrzenia serialu, fachowo określany jako “rewatch”. Pierwsza odsłona “Powrotu do przeszłości”, czyli takiego wspólnego oglądania i komentowana odcinków, odbędzie się w sobotę, 30 września o 19:00 właśnie na Discordzie w “Szóstce”, w specjalnym kanale do tego przeznaczonym. Zaczniemy nieco inaczej niż zwykle, bo nie od “Misia Godzilli”, a od prequeli “Xana się budzi”. Kolejne odcinki będziemy sobie przypominać w każdą sobotę o 19:00 (chyba że będzie jakiś okres, gdy nie da się tego zorganizować, bo będą święta i ludzie wyjadą albo sesja lub matury, ewentualnie coś nagle wypadnie, to wtedy będzie odpowiednie info).

Wieści o grach.

IFSCL – aktualnie dostępna jest wersja 3.4.2, Immu zapowiedział natomiast, że do końca tego roku pojawią się jeszcze dwie wersje. 3.5.0 ma być wypuszczona w październiku lub w listopadzie, w niej ma być William oraz możliwość sxanafikowania wojowników poprzez Scyfozoę i niszczenia, a także tworzenia od nowa Sektorów. Natomiast kolejna wersja, 3.7.0, zapowiadana jest na Boże Narodzenie 2017, w niej ma być Skidbladnir oraz Cyfrowe Morze (replik jeszcze nie będzie). W 2018 ma pojawić się tryb fabularny, czyli coś, co było w dawniejszych wersjach (tych obsługujących jeszcze Adobe AIR).

Lyoko Conquerors – gra jest dostępna jako “prywatna wersja alfa” (0.3.6), by mieć do niej dostęp, należy napisać do Immu na tej grupie: https://www.facebook.com/groups/lyokoconquerors.alpha/

LyokoWanderers – gra ta jest dostępna w wersji alfa na tej stronie (tylko dla Androidów): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codelyokogames.lyokowanderer3&ah=0PBO-m9_S23oy7YKEaFSimaZ9hs&hl=fr

Twórcy projektu Code Lyoko: Project Eradication powiedzieli, że będą dalej pracować nad swoim projektem, jakiś czas temu zasugerowano, iż coś może się pojawić w związku z 15 rocznicą powstania Kodu Lyoko, którą będziemy obchodzić we wrześniu 2018, przy czym zastrzeżono, że nie należy tego traktować za pewnik stuprocentowy.

15 września odbyły się przesłuchania, na których chętni mogli się zgłosić do podkładania głosu niektórym postaciom, takim jak Ulrich, William, Jim, Anthea i pani Hertz. Szukano także ludzi umiejących tworzyć muzykę w FL Studio i grafików posługujących się Photoshopem. Jak na razie nie podano do informacji publicznej wyników tych przesłuchań.

Zapowiedziano też, że ekipa CL:PE zamierza wykonać fan-dub Ewolucji w języku angielskim. Jak dotąd dubbing angielski ma tylko odcinek 5, i jest to oficjalny dubbing. Nie podano jak na razie dokładniejszych wieści co do fan-dubu.

Najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu pojawi się 8 rozdział “Wspomnień redaktora”.

I na koniec o ulubieńcach z Ewolucji: Quentin i Melanie byli niedawno w Portugalii, są zdjęcia z tych wakacji: https://www.instagram.com/quentinmerabet/?hl=pl

To na ten moment wszystkie wieści.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments