IMIĘ: Amaro
NAZWISKO: Lineta
WIEK: 17 lat
WZROST: 1,76
WAGA: 45,8
POWÓD STARTU: Wystartował żeby wykarmić swoją rodzinę i zapewnić dla nich lepsze życie.
WYGLĄD:
=> Włosy – Białe
=> Kolor oczu – Czerwony
=> Nos – średni
=> Usta – średnie
=> Ubiór górny – Brązowa skórzana kurtka z czerwonym krawatem. Wraz z czarną koszulką pod spodem.
=> Ubiór dolny – Niebieskie dżinsy wraz z brązowym paskiem. I także czarne pantofle.
CHARAKTER: – Nieuważny , wrażliwy , nieugięty , żartobliwy , spokojny.
HISTORIA POSTACI: Amaro był nazywany przez swoich rodziców „Przypadkiem”. Urodził się przypadkowo i nie był planowany. W wieku 7 lat był poważnie bity przez swego ojca… Matka miała rozum i starała się mu pomóc. W wieku 13 lat przyszli mu na świat brat i siostra… Ojciec kochał obydwoje ale Amarego nie tolerował… Kilka lat później jego ojciec popełnił samobójstwo przy czym jego Matka zabiła się w akcie depresji. Troje dzieci postanowiło żyć na ulicy. Amaro w wieku 17 lat usłyszał o turnieju zwanym „Areną” prowadzonym w wirtualnym świecie… Widząć że nie ma innej opcji… Zgłosił się do walki w Arenie.
DODATKOWE INFORMACJE:
=> Amaro w wieku 12 stracił jeden palec – za bardzo o tym nie opowiada…
WYGLĄD W LYOKO:
=> Włosy – Pozostały te same
=> Kolor oczu – te same ( nos i usta te same )
Amaro został zaopatrzony w zbroje jednego z bohaterów z Star Wars The Bad Batch. Tak dokładnie chodzi o Huntera. W prawie dłoni był wyposażony w nóż a w lewej w granaty ogłuszające. Posiadał pas w którym znajdował się: – Blaster – Szable świetlną – I hak do wspinaczki.
UZBROJENIE W LYOKO: Napisane
MOCE W LYOKO:
Amaro posiada dwie moce:
=> Główna: Tworzenie konstrukcji z materiału danego sektora np. Śnieżny golem w sektorze lodowym a w górskim gargulce.
=> Poboczna: O tej mocy nie wie praktycznie nikt… Amaro raz na jedną walkę może stworzyć swojego klona… Jednak to go wykańcza i musi odzyskać siły żeby znów zaatakować wroga.
TYP WALKI: Mieszana
ULUBIONE STRATEGIE: Amaro używa dość jeden i skuteczniej strategii. Wyrzuca nóż z prawej ręki i następnie strzela do niego z blastera.
MOCNE STRONY:
=> Amaro ma to w sobie że doskonale przyzwyczaja się do jakichkolwiek trudności podczas walki np. Burza piaskowa lub załamanie się lodowca
=> Doskonale umie poradzić sobie z utrzymaniem sie na konstrukcji która odłączyła się od lodowca itp.
SŁABE STRONY:
=> Amaro nie za dużo włączył bronią białą więc bardziej posługuje się blasterem. Szablą jedynie co może blokować ciosy przeciwnika
=> Blaster: Blaster jak to blaster jest dobrą bronią dystansową jednak ma jedną słabą strone. Kiedy pocisk zostaje wystrzelony i odbije się np. od ściany może to spowodować że pocisk wróci i zada obrażenia posiadaczowi
=> Co do tworzenia konstrukcji… Konstrukcje nie są nieskończone. Kiedy stworzy jedną zabiera mu to jeden palec ( nawiązanie do straty jego palca )
=> Za to klonowanie ma też jedną słabość… Klony po kilku uderzeniach same z siebie znikają i to w walce może być bardzo niekorzystne. Granaty ogłuszające aktywują się tylko jednie kiedy wyczują że będą w okolicy przeciwnika. Jeżeli nie trafią np. do stóp przeciwnika dezaktywuje się i jest bezużyteczny