Seriz Cortez
Wiek: 18 lat, skończył je tydzień przed rozpoczęciem edycji
180 wzrostu,
52 kg
Włosy czarne,
oczy zielone
Pseudonim “Nessie”
Gracz solo / faworyt Kółka Wędkarskiego “Leszcz”
Motywacja: reprezentacja klubu; chęć zdobycia pieniędzy na znany sobie cel.
Charakter: Raczej przyjacielski, dobrze wychowany. Stara się nie rozmawiać z przeciwnikami. Na bieżąco z aktualnymi trendami, memami, popkulturą.
Wygląd w Lyoko: Czarno- szary strój z “doszytymi” rybami na plecach (Leszcze – symbol koła wędkarskiego “Leszcz” ). Szare wzory raczej niedominujace, głównie na “szyciach” stroju. Szaro-niebieskie pancerze na przedramionach i nogach w stylu Mecha. Dodatkowo czarno-biała maska zasłaniająca twarz. Jeśli zostanie zdjęta, ukazuje się pod nią chłopak o delikatnych rysach, zielonych oczach i czarnych włosach.
Bronie: nie mogąc się zdecydować, Nessie zarejestrował na turniej swoje dwa długie, cienkie miecze, dwa noże, przystosowane zarówno do wspinaczki, jak i do walki oraz darowaną przez kółko “Leszcz” wędkę. Jako zawodowy gracz nie musi jednak chodzić obładowany ekwipunkiem. Ma sakiewki zmniejszające (na noże i wędkę), natomiast miecze nosi na plecach.
Moce: wodna bariera- jest w stanie przez kilka sekund utrzymać barierę z cyfrowej wody, która dewirtualizuje broń, ataki i awatary. Działa także na jego ekwipunek, zatem nie może atakować, mając wzniesioną barierę, o ile broń nie jest samonaprowadzająca.
Wodny tancerz – jako członek kółka wędkarskiego posiada moc, dzięki której jest w stanie z łatwością uniknąć kąpieli w cyfrowym morzu. Pozornie zanurza się w nim, by po chwili wystrzelić z wody na wysokość najbliższej powierzchni. Umiejętność odnawia się kilka minut.
Ulubiona strategia: Atakuje z bliska, unikając ewentualnego kontrataku dzięki zwinności i wodnej barierze. Jeśli sytuacja zbyt się skomplikuje, podprowadza przeciwnika na skraj sektora (o ile to możliwe) i pozoruje sytuację, w której zostaje zepchnięty. Wtedy wykorzystuje swoją umiejętność, a w wypadku wyładowania na złej płaszczyźnie, za pomocą wędki i noży transportuje się na powierzchnię i atakuje przeciwnika z zaskoczenia.
Przed walką zawsze dokładnie rozważa możliwości swojego przeciwnika i przygotowuje plan. Nie waha się zmienić strategii, jeśli zauważy szansę na prostsze zwycięstwo.
Unika rozmów z przeciwnikiem, chyba, że to część jego strategii.
Dodatkowe informacje:
Jest profesjonalnym graczem. Gra od dzieciństwa, w realnym świecie bywa rzadko (zalecany nocleg co dwa dni w realnym świecie w wypadku używania skanerów; wymuszone wylogowanie z niektórych sektorów)
Potrafi walczyć różnorodną bronią, dobiera ją w zależności od potrzeb.
Nadzwyczaj zwinny i szybki.
Często walczy w imieniu różnych stowarzyszeń. Nie przypomina sobie, by kiedykolwiek się o to prosił, lub zgadzał. Najczęściej dostaje po prostu zadanie do wypełnienia i zapłatę.
Jego lewa noga jest traktowana przez system jako “pancerz” – jej zniszczenie nie zadaje mu obrażeń. Oficjalnie nie wiadomo, dlaczego tak jest- organizatorzy turnieju pozwolili na zatajenie tej informacji.
Historia:
“Nessie” – wielu go widziało, jeszcze więcej uważa go za bujdę. Mityczny wręcz solista przemierzający Cyfrowe Morze w, rzekomo, własnego projektu statku i wykonujący najróżniejsze misje. Legendarny zdobywca fortec kilku gildii, przez niektórych uważany za złodzieja, przez innych za zwykłego wojownika. Jest wszędzie i nigdzie. Nie wiadomo, gdzie ma bazę wypadową, w której trzyma łupy. Jego istnienie potwierdza tylko zeszłoroczny ranking zarobków. W niewyjaśniony sposób powiązany z niszowym klubem wędkarskim “Leszcz”, stał się wręcz jego twarzą, choć tak na prawdę niewielu widziało, co kryje pod maską. Wieść głosi, że prywatnie jest zwykłym członkiem koła, który ma dostęp do dwóch wirtualnych postaci.