Imię: Jean-Paul Cremufca
Wzrost: 178 cm
Waga 72kg wagi
Wiek: 21 lat 37 dni
Powód startu: Zdobycie sławy, podbicie sobie ego i pokazanie innym, że jest od nich lepszy
Awatar:
Wygląd
Włosy barwy brązowej, krótko przystrzyżone z przodu dłuższe i zaczesane do tyłu. Twarz chuda i podłużna, lekko pożółkła. Uszy przylegjące do głowy, nos prosty. Względnie wysokie czoło -Strój Czarny obcisły kombinezon na którym nosi elemnty zbroiw kolorze srebra negujące obrażenia o 80%( kirys osłaniający brzuch, karwasze osłaniajaće przedramię od łokcia po nadgarstek oraz nagolleniki osłaniające od frontu. Na to nosi dodatkowo szeroki pas z wieloma kieszonkami na całej jego długości oraz ciemnoszary płaszcz z wysokim kołnierzem i długimi rękawami( karwaszy i kirysu domyśłnie nie widać). Czarne solidne buty za kostkę, które można zdjąć po ich odbezpieczeniu( przez co nie może ich utracić na wskutek działań przeciwnika).
Mechanika Pancerza: Obrażenia otrzymane w opancerzone elementy awatara zostają pomniejszone o 80%. Pancerz nie wchłania energii kinetycznej więc wciąż cios otrzymany w kirys pomimo znikomych obrażeń może odrzucić. Obrażenia zadane w opancerzona elementy postaci nie mogą być śmiertelne ( żeby zabić trzeba zadać obrażenia w nieopancerzone elementy awatara)(edytowane)
Sprzęt:
-Pas z granatami – Pas ma 10 kieszonek. Zawartośc( kieszonki) domyślnie ma wymiary do 70x50x30 cm ale po wzięciu do dłonii powiększają się do stardandowej wielkości. Po “zyżuciu” każda kieszonka ma od 40 sekund czasu odnowienia do zregenerowania się łądunku w kieszonce. Każde użycie danego ładunku podczas walki zmniejsza jego czas odnowienia o 5 sekund aż do minimalnych 5.
Zawartość:
-4 Miny wybuchowe przyklejace się do pierwszego napotkanego elementu nie będącego dłonią Jeana. Aktywujące się gdy ktoś stanie w odległości 2 metrów od nich i będące domyślnie niewidzialne ( Eksplozja obejmuje obszar o promieniu 3 metrów i zadaje rosnące liniowo obrażenia od 10 w odległości 3 metrów od epicentrum do 80 w nim)zaburza zmysł wzroku i słuchu u przeciwnika do 2 sekund). Może być użyte do destrukcji otoczenia. Po wybuchu zostawia wgłębienie w terenie. Bardziej uszkadza otoczenie niż przeciwnika.
-2 Miny kryształowe – rozkłądają się na przestrzeni o promieniu 40 cm i wdepniecie w nie powoduje pokrycie ofiary krysztalem ktory unieruchamia aż do zniknięcia w momencie przyjęcia jakikolwiek obrażeń( kryształ przyjmuje na cały dmg przez co ofiara nie dostanie obrażęń od ciosu co najwyzej zostanie odrzucona). W przypadku opuszczenia zasięgu miny przed pełnym pokryciem przez kryształ przestaje on przyrastać.( przez co może pokryć tylko nogę/rękę).
-1 Granat zwykły, zadający przy wybuchu do 60 punktów obrażeń i odrzucający. Domyslnie wybucha w pierwszym kontakcie z otoczeniem, ale w panelu kontrolnym może być ustawiony na wybuch za określony czas. Może być użyty do destrukcji otoczenia.
-1 Granat negacji, powodujący zanegowanie na obszarze o promieniu do 15 metrów wszelakich efektów sklasyfikowanych jako “moce” postaci w tym Jeana. Nie działa na ekwipunek
-2 Grataty “czosnkowe”, które wybuchają przy pierwszym kontakcie z otoczeniem i rozrzucają na obszarze o promieniu 5 metrów malutkie czosnki, przy konktakcie z którymi na 0,5 sekundy przeciwnik zostaje unieruchomiony ( model zastyga w bezruchu przez co łatwo o wytrącenie z równowagi).
-Tarcza – Szerwoka owalna tarcza noszona na lewej ręce. Może być przyczepiona do pleców jakby na magnes( jak postacie w grach kiedy jej nie używają ). Nie może jej wtedy utracić. Tarcza osłania przed wszelakimi pociskami ale już nie przed eksplozjami. W przypadku odparcia nią ciosu bronią białą możliwe jest jej uszkodzenie poprzez utkwienie w niej wrogiej broni( nie można ich potem rozdzielić). Na start walki przyczepiona do pleców
-Szabla Zakrzywiona szabla służąca do walki na bliskim dystansie. Z każdym ciosem, który zakończy się kontaktem z awatarem przeciwnika bądź bezpośrednio trzymanym przez niego orężem wykrada 1% prędkości postaci ( wszystkie ruchy i percepcja przeciwnika zostają pomniejszone o 1% podstawowej wartości, a Jean równomiernie przyspieszony względem otoczenia. Na początku noszona w pochwie przytroczonej do pasa
-Włócznia Długa włocznia 2,2 metra, którą można rzucać. Bliżej jej do oszcepu niż standardowej włóczni. Domyślnie umieszone na plecach.
-Sztylet Krótki kilkunastocentrymetrowy sztylet noszony w kaburze przyczepionej do prawego uda. Domyślnie ukryty pod płaszczem. Również nakłada efekt kradzieży prędkości
-Panel kontrolny Na lewym przedramieniu pojawia się dotykowy panel pozwalający na zdalną detonację umieszczonych wcześniej ładunków jak i nastawienia timera na granaty, Sprawdzenie obecnego poziomu życia swojego i przeciwnika, zmianę koloru swojego avatara jak i ekwipunku z domyślnie czarno-szarego na dowolny( możliwy nieznaczny kamuflaż) oraz wyświetlenia mapy otoczenia z lotu ptaka.
Moce
-Hiperskok – wywołanie odrzutu pomiedzy podeszwami butów a podłożem pozwalające na wykonaniu skoku do 8-10 metrów za pomocą myśli. Wyłołąnie komendą słowną podwaja moc odrzutu.
-Prowokacja – Może przyjąć sylwetkę i twarz Johny’ego Sinsa
-Styl walki -Jean stara się czynić przede wszystkim użytek ze swojego pasa i jak najszybciej poskracać czasy odnowienia na jego zawartości. W pierwszej kolejności stara się walczyć tarczą i włócznią, którą sie posługuje średnio/dobrze i jest to przede wszystkim stała obrona. W przypadku bardziej ruchliwego przeciwnika rzuca włócznią w niego i dobywa szabli. W zależności od sytuacji w drugiej ręce ma wówczas tarczę albo “odwiesza” ją sobie na plecy by uniknąć ciosu w tył i dobywa w drugiej ręce sztyletu. Hiperskoku używa przede wszystkim do zachowania dystansu tak by móc użyć przedmiotu z pasa bądź uciec na jakiś teren, który będzie mógł zaminować. Lubi ofensywanie korzystać z granatów
-Charakter: -Jean lubi podczas walki prowadzić ciągłą rozmowę z przeciwnikiem tak by go rozezlić i sprowokować do zrobienia czegoś głupiego. Lubi się przechwalać i szkalować innych. Często wytyka błędy. Podczas walki bywa brutalny i lubi poniżyć przeciwnika.